onsdag den 18. april 2012

Mads Nørgaard med neon


Min bror havde denne super lækre hættetrøje på forleden. Den er fra Mads Nørgaard og er helt tynd i stoffet, men i god kvalitet. Og så har den en lækker detalje med neongule snører i hætten. Det er lige sådan en, jeg gerne ville have til den cool bandit. Desværre ser den ud til kun at findes i voksenstørrelse. Og selv hvis den fandtes til børn, ville den nok være en anelse for pebret for min pengepung. Men jeg overvejer, om ikke jeg selv kan kopiere konceptet ved at købe en billigere ensfarvet trøje og selv sætte de farvede bånd i. Jeg har nemlig set, at de sælger båndene separat i H&M. Alternativt laver Nørgaard en fin cardigan med orange lynlås, som ganske vist koster 550 kr., men den kunne man jo evt. allerede nu sætte på sin udsalgsønskeliste. Neon må der til, og det er på høje tid, at det flytter ind her hos os :)

2 kommentarer:

  1. Oha! En god idé der med DIY bånd. Er også meget glad for MN design, men det er jo lidt dyrt for pungen med!

    SvarSlet
  2. Præcis! Har ikke fundet den rette trøje endnu, men regner med snart at sætte jagten ind:-)

    SvarSlet